سرخط

فرهنگی، علمی،سیاسی

سرخط

فرهنگی، علمی،سیاسی

قلم و علم و بیان است که می تواند بشر
را بسازد نه مسلسل و نه چیز دیگر(امام خمینی ره)

مطهری ، خوارج و مقامات امنیتی

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

اینکه مطهری مدتی است به نهادهای امنیتی حمله می کند همه می دانند . ولی سئوال اینجاست که چرا او از نهادهای امنیتی می ترسد و هر روز بر آن می تازد؟

او چرا در این مقطع مهم انتقال دولت ، از واژه مشترکی بین خود و رفسنجانی به نام خوارج پرده برداری می کند و چرا جامعه حزب الهی را خوارج می نامد؟
این دو وجه مشترک (یعنی خوارج نامیدن جامعه حزب الهی و ترسناک نشان دادن مقامات امنیتی ) هر روز بین این دو تکرار می شود و گویا رمز آشوب برای روز ها و ماههای آتی می باشد که نیروهای دلسوز نظام و رهبری را تحت فشار قرار دهند .

سخنرانی اخیر وکاملا ناشیانه او در مجلس ، همنوایی او با مطالب رفسنجانی و خوشحالی رسانه های معاند  واقعیت تلخ انحراف او را اثبات می کند.

به این مطالب ایشان دقت کنید :

(( لازم است رییس قوه قضاییه بدون اعتنا به فشارهای مقامات امنیتی این افراد را آزاد کند.))

(( فرقه مذهبی مستقر در قم که سال‌هاست در حمله به بیوت مراجع تقلید و علمای آزاده و حر و برهم زدن جلسات مذهبی از طریق تحریک جوانان مذهبی و انقلابی فعال است. به تعبیر شهید مطهری شعارهای خوارج مرده است اما روح خوارجی‌گری در برخی از ما حلول کرده است  ))

راستی او چرا از مقامات امنیتی می ترسد و جامعه مذهبی و حزب الهی که رایشان به کاندیدای دیگری غیر از نظر او بوده می تازد؟ آیا تکرار این مطالب گویای بازیچه بودن ایشان توسط رفسنجانی نیست و ایا مقدمه فشار به جریان ارزشی نظام نمی باشد؟ 

*******************************

*******************************

گویا ایشان بدجوری با رفسنجای بر خورده و همنشین شده ، در سایت رفسنجانی نوشته بود (رفسنجانی انقلاب رو از دست خوارج نجات داد .) همین مطلبو مطهری تو مجلس به نحوه دیگری گفت و در مورد خوارج اب و تاب زیادی داد و حتی جامعه حزب الهی رو به خوارجی بود متهم  کرد و نکته آخر اینکه با نگاه بالادستی و دور از شان ، ایشان به قوه قضاییه دستور داد تا زندانیان سیاسی که به همه ارزشهای نظام توهین کردند ازاد کنه . مطهره وا رفته و  اچمز هاشمی شده. اکنون ثابت شد او احتمالا به حزب باد تعلق دارد و هر دوره انتخابات رنگ عوض می کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۱۰
  • ۶۵۸ نمایش
  • الف میم

نظرات (۱)

سلام

هنوز صحبت های علی مطهری را در اوج فتنه یاد دارم که حاج آقای طائب و سپاه را عامل فتنه معرفی می کرد و هر جوری که بود نهادهای امنیتی رو تخریب می کرد. امروز هم همینطوره. بالاخره این نهادها و بچه حزب اللهی ها بودند که جلوی فتنه ی این حضرات ایستادند و خواب های این جماعت را تبدیل به کابوس کردند.

ممنون از حضورتون

یا علی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی